Rabobank Twello behoudt service

Twello- Ook na verbouwing van de Rabobank op het Dorpsplein in Twello blijft de servicegraad hoog. Directeur Particulieren en Private Banking Dick van Rhee is enthousiast. “We zijn heel blij met dit kantoor. We kunnen de klantbehoefte invullen en daarnaast houden we de prominente plek in het centrum van Twello beschikbaar voor allerlei bestemmingen.” Zo deelt de Rabobank haar pand nu met onder andere tandartspraktijk Van Heel, D-Reizen en Anytime Fitness, die eind deze maand opent. Ook na verbouwing van de Rabobank op het Dorpsplein in Twello blijft de servicegraad hoog. Directeur Particulieren en Private Banking Dick van Rhee is enthousiast. “We zijn heel blij met dit kantoor. We kunnen de klantbehoefte invullen en daarnaast houden we de prominente plek in het centrum van Twello beschikbaar voor allerlei bestemmingen.” Zo deelt de Rabobank haar pand nu met onder andere tandartspraktijk Van Heel, D-Reizen en Anytime Fitness, die eind deze maand opent.

Erwin Seynaeve, teamleider particulieren, deelt het enthousiasme. “Bij de verbouwing die nu achter de rug is leverden we meer dan de helft van ons vloeroppervlak in. Nu hebben we een overzichtelijk kantoor waar we toch alle service kunnen blijven verlenen.” Rekeningen openen, vervangen van bankpasjes of een check van verzekeringen, het blijft allemaal mogelijk in Twello.

Klanten die aan het Dorpsplein binnen komen lopen, kunnen terecht voor dagelijkse bankzaken als betalen en sparen en daarnaast zijn er adviseurs die op afspraak in Twello klanten adviseren op gebied van pensioenen, hypotheken en bedrijfsfinancieringen. “Ons uitgangspunt blijft snelheid”, zegt Seynaeve. Aangevuld door zijn collega: “Als klanten een afspraak willen, streven wij ernaar ze uiterlijk de volgende dag te ontvangen.” Bovendien werkt de Rabobank met mobiele adviseurs die bij mensen thuis langsgaan als zij niet in staat zijn naar een kantoor te komen. “Daarnaast zijn we bezig met het vergroten van het aantal contactpunten. We weten nog niet precies hoe we dat in gaan vullen, maar ideeën als een pop-up store en Rabo-bus passeren de revue”, aldus van Rhee.

Voor klanten van de Rabobank verandert er in Twello praktisch gezien niets. Van Rhee: “We houden onze eigen ingang, we kunnen klanten snel ontvangen en onze werkwijze blijft gebaseerd op vertrouwen, service en betrokkenheid.”

woensdag 16 december 2015

Deel dit bericht